Unik läsning!

Mobil:

mobil
Sony Ericsson w800.




Bakgrund:

barnen
Sötnosarna!!




Ringsignal: Vakna med Kakapoäng. 

Meddelandesignal: Medd.signal 2




Bild nr 1 i fotoalbumet:

polis
Halloween kaaaan jag lova!




Senast tagna bilden i fotoalbumet:

jens o tommy
Jens och Tommy, behöver jag säga mer??




Bild nr 10 i fotoalbumet:

apan
Snyggjävla Apan.




Bild nr 20 i fotoalbumet:

jag
Ehhhhheeegoooo!!




Senaste sms:et i inkorgen:
"Gonatt älskling!"


Första sms:et i inkorgen:
"Två cowboys är ute och rider när de får syn på ett får som fastnat men huvudet i ett staket. Den ene cowboyen hoppar av hästen, går bra till fåret och knullar det i röven. -Det där såg skönt ut sa den andre, klev av hästen, drog ned byxorna och körde fast huvudet i staketet."


Sms nr 10 (bakåt, från senaste smset) i inkorgen:
"Mmm donuts. Gahhhgh. Haha ja helt sinnes. Längtar so fucking mycke"


Sms nr 20 i inkorgen:
"Hej! Fick frågan igår och då måste jag ju ta reda på hur det är, ska du ha bebis?"


Sms nr 30 i inkorgen:
"Nya och smartare tidtabeller finns att få här:
http://mobitime.se/~XOU4p5
Trevlig sommar! Länstrafiken Jämtland Svara stopp om du vill avstå info framöver."

 
Sms nr 50 i inkorgen:
"Nja, då ångrar jag mig nog. Jag hade samlat mod nu. Men ja det är väll kanske en dum idé. Jag hade så lust att få en schysst bj."


Senast skickade sms:
"Pommpillipii en skådis ska jag bli"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback