Ny vecka.

Idag är det då måndag och jag tänkte återberätta lite från ihelgen och igår.

Fredag: Som sagt jag och Mickan gick upp till Sandra på party,
Linda och Evve kom aldrig.
Det var jag, Mickan, Lilla Mickan, Lollo, Bengan och Sandra.
Vi hade jäkligt sköj och jag blev döfull på igenting.
G3 som vanligt, men som jag dock inte kommer ihåg så mycket av. En massa dans iaf.
Träffade Maddox efter att jag varit på favvostället SIBYLLA,
har till och med ett eget smeknamn där - Sibylla-Karin.
Maddox berättade att Jensa hade efterfest, så vi knatade dit. Den efterfesten kommer jag inte ihåg mer av än att jag kanske pussades med nån...!?

Lördag: Jag, Mickan och Sandra satt hos Mickan och drack lite vin o dylikt.
Rätt vad det är så dyker det upp en kille (läs: tunisier) han frågade vart man kunde dansa och vi bjöd såklart in honom eftersom vi skulle vidare till G3 sen och svänga runt. OJ vilket misstag (se: Måndag). Vi träffade en jävla gaphals på Sibylla som jag SÅKLART skulle följa med på efterfest.....på hans hotellrum. Där blev det inte många barn gjorda, han va så full så han "ramlade" och skallade mig mitt på näsan (ajj). När klockan blev ca: 7.15 på söndagsmorgonen så åkte jag ut till Frösön.

Söndag: Va bakis tamefan hela dagen. Mickan kom ut på Frösön. Åkte bort på eastern palace runt 21.00 och köpt buffé och blev sen skjutsad till lillasyster Malin i Torvalla, sen sov jag där.

Måndag: Jobbade för första gången på ett par månader 2 timmar, men ändå. Kändes ganska skönt, men jag ska ta det jävligt lugnt nu i början... Är stolt över mig själv!!!! När jag slutade gick jag ner på stan där jag träffade Åsa som skulle prova ut nya glasögon. När Mickan slutade gick vi hem till henne och lanade lite.

Tisdag: Jo idag har jag också jobbat 4 timmar idag,
och har pass framöver inbokade också.
Nyss va jag och Malin på föräldrafika på dagis.
Nu är jag hos mamma, Lasse, Malin, Johannes och Kelly.
Vi ska äta våfflor och mysa lite =)


MELKER I LOVE YOU!!! DU OCH JAG FÖR ALLTID!!!

Kommentarer
Postat av: lilla mickan

fan vad bra :) att du kom igång så fort, vi pratade ju om det i fredags. skönt för dig!

2008-09-24 @ 16:04:41
Postat av: Melker

Älskar dig mer än du kan förstå!!!!!! Pussss

2008-09-25 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback