Tivoli.

Igår kväll/natt satt jag och lillasyster Mia och kikade på gamla bilder o filmer.
Vi garvade så vi höll på att ramla av sängen. *ASG*

Jag och mina systrar har alltid så skojjigt tillsammans.
T ex, igår när vi hade varit hos kossorna så kom vi på att vi skulle göra äppelpaj.
Saken va bara att äpplena hängde så jävla långt upp i träden (Mia o Anders har 5 st träd)
Så Kaka tog och klättrade upp och plockade äpplena och slängde dom på marken
och när Mia böjde sig ner för att ta upp dom så tog jag sopen och slog ner dom "fula" rakt på Mias rump o rygg ;)

Dom där små rackarns kalvarna som vi hälsade på igår va så rackarns söta =)
Har en bild där en av dom suger på majne (läs mina) fingrar.
Jag ska nog lägga in den på bilddagboken, så om ni är nyfikna får ni kolla på
http://cookia.bilddagboken.se/ och eftersom det finns så mycket folk som inte har ett dugg där o göra, så har jag lösenord, vill du kolla så är det bara att fråga så kanske jag ger dig lösenordet.



En ny dag är iaf här och vi ska på tivoli, det blir nog väldans roligt det ;)

Uppdatering:
Vi gick till ladugården med mackor till Anders. Det va en ko som nyss hade kalvat så vi fick se en liten bäbis =)
Sen åkte vi in till Flen till tivolit. Men yeees det va ju VÄLDIGT mycket karuseller =(
Sen gick vi till Mias kompis Karin och hennes man Andreas och dotter Nathalie och åt pizza.
Åkte hem och skulle kika film, men jag somnade och vaknade runt 23.00. Vi fikade och nu ska vi sussa snart.

Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Marica

Får jag lösen?

Postat av: Mia

Ska du inte skriva och berätta om hur du lurade in kalven i springan så den fastnade och inte kom loss förrän jag hjälpte stackarn :P asg

2008-09-17 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback