El Stockholmo.

Yeepp då har jag en riktigt snygg blogg som jag kan irritera er i =P
Tack som fan
Marica, du är bäst.

Jag ska skriva nånting här varje gång jag har tillgång till internet ( försöka iaf), och stavfel ja dom skiter vi i men om det skulle vara så att  NI har du något att klaga på? Bring it on, jag klarar det.


Sådärja, ska jag ta och berätta vad jag gör då =)
Jooo jag är i Stockholm nu. Igår tog jag Mickans tågbiljett o bara åkte.
Massa timmar på ett segt tåg.

Idag har jag varit i Uppsala och hälsar på min Daniel,
det va så jävla skönt att få träffa honom igen, plus att vi har en liten hemlis *thihi*
Det va verkligen jobbigt att gå därifrån :(
Jag..


Sen åkte jag tillbaks till Stockholm o käkade lite. Nu sitter vi o kikar på Idol o käkar salta pastiller som jag fick av my babe Denice för att jag följde med henne när hon tatuerade sig hos Pecka härom dan.


(Sen somnade jag.)

Kommentarer
Postat av: Marica

Hehe. Tack tack. Kul att du blev nöjd. Ska fixa resten sen. krams

Postat av: kickan

kul att du också kan börja skriva nu:P

2008-09-10 @ 23:56:16
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback