Äntligen hemma.

Ja igår åkte jag hem från Flen.
Anders skjutsade in mig till tågstationen och jag hade 3 minuter på mig att boka biljetten i maskinen.
Jag skulle ju till Uppsala och träffa Daniel igen, så det skulle vara ett byte i Sala, men tåghelvetet gick sönder nånstans mellan Flen och Sala så i Eskilstuna fick jag byta, när vi väl kom till Sala så var det 2 minuter tills "bytet" skulle åka.
Fy fan, att dom inte kan se till att tåget funkar =/
Väl i Uppsala köpte jag en korv och sen bar det av till min Daniel.

Den där hemlisen vi har kan jag berätta nu....för den här gången var det på "riktigt"!
Jag gick ner på knä och friade!!!
Kan ni tänka er? Vilken känsla.
JAG ÄLSKAR HONOM!
Och svaret kanske ni tänker....Jaa ni får gissa....!

När jag varit där så gick jag och tog tåget hem till Östersund.
Det va förjävla drygt kan jag tala om för er.
Tåget rullade in på stationen och där stog MIN KÄRLEK, MIN PRINSESSA, MIN MICKAN och tog emot mig =)
Vi surrade lite och gick sen hem till mig där Åsa, Malin och Kelly va. Vi satt ganska länge och kikade på kort på Mickans kamera från Bulgarien, jag tog en dusch och sen åkte jag till Frösön (HEMLIS).

För er som inte har sett kommentaren från Lillasyster Mia på Tivoli inlägget kommer den berättelsen här:
När jag och Mia hade varit i ladugården hos Anders skulle vi (Jag, Mia och Tindra) gå in och kolla på dom lite större kalvarna, och i höet utanför boxen låg det en liten jävel. Jag skulle vara snäll och hjälpa denne in. Problemet var bara att han va fetare om röven än springan i boxen va, så när jag hade jagat in halva kalven så fastnade den *iiiiiiihhhhhhh* *ASG* Jag och Mia garvade och va allvarlig omvartannat. VA FAN SKA VI GÖRA? Mia fick vara så vänlig att hoppa in i boxen och "trycka" ut den baklänges. Och när den lossnade så såg vi att där springan va gick det visst att öppna HAHAHAHAHAHAHA!!!! Det gick ju bra iaf. Vi är duktiga vi syster.
Aaaaaa just d, natten innan jag åkte hem hade jag och Mia lite för oss så vi tog och sminkade varandra och gjorde finfina frisyrer *MOAHAA* Mia va fin som alltid medans jag såg ut som en utveckling!!!!! Kort finns, men kommer aldrig hamna här.

Just nu är jag hos min älskling Mickan. Det känns så skönt att få träffa henne igen efter 2 veckor ifrån varandra, vi som åtminstonde träffas 9 dagar/vecka annars. ÄLSKAR DIG!

Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Eve

ska.. Ska.. Ska.. Ska du jänga dig?? O,O

Faan va grett jag får gratulera :D gud va skoj!!

Postat av: Kickan

Jag får gratulera så jätte mycket! :)



Puss!!

2008-09-21 @ 20:20:03
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback