Fler inlägg.

I WANT INTERNET HEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mojje Bojje bus gav mig ett tips man kan skriva inlägget på jobbet,
och skicka i mail till sin "hem-mail" och lägg ut när man kommer hem.
Det är ju rätt bra, men utan internet så funkar det ändå inte.
Det hade jag aldrig kommit på själv, dum som jag är. (Hjärnceller HALLÅÅÅÅÅÅ!!??)
Men jag ska nog komma på nå bra sätt ska ni se.

Nu är jag hemma hos mamma och googar med Mizen och Tindrus som kom hem idag =)
Förresten så är gockan Keijlert så duktig,
hon har lärt sig säga Asshole. HAHAHAHA!
Sjunger gör hon också, Oajajajajbuff oajajajajbuff.


På Fredag blir det party och på Lördag blir det Fika-buffé på Domus.
Vill du följa???


Pussss

Kommentarer
Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Gillar din blogg! Kika gärna in i min blogg och lyssna på veckans "Sång i bloggen"-special! Idag kommer jag att sjunga 3 sånger!

Har du haft en bra dag hittils?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback