Jag, Mickan, Monia, Maddox och Ann

MMS

Jag, Mickan, Monia, Maddox och Anna va på dansgala i Nälden i lördags, det va sjukt kul. Jag tjurade till ett tag på slutet, men det hör till la Kaka stile, inte nå ovanligt alls med det. Jag tror inte att nån blev förvånad. Haha. Vi säger såhär, DET HÄNDE EN GREJ. Sås. Jaja jag kom hem runt 3.30 och började jobba 7.30, riktigt tungt. Men jag fick frukost innan så det ordnade till sig. HAHAHA. Tack tjejer för en awsome kväll. Tack A för frukosten. Och tack Katta för dom sköna skratten på jobbet.


Kommentarer
Postat av: PRINCESKI

fin blogg.. läs gärna min blogg om mitt liv i London

Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :D

2009-05-04 @ 01:37:09
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Majkie

Tack själv <3

Å snusk de där med frukosten!! hehe

2009-05-04 @ 13:37:01
URL: http://mickan84.bilddagboken.se
Postat av: Monia

Jävla surfitta <3

Tack för en kanon kväll!

2009-05-05 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback