Slag i ansiktet.

FÖR I HELVETE!

 
Jag vaknade av en handflata i ansiktet av Danne.
(OBS Daniel och Danne är olika personer)
Och när jag slagit tillbaks och vaknat till så fick jag ett glas te. Göttans.
Och nu har Danne och "Göran" åkt på jobbet och jag sitter och lyssnar på
Katy Perry och väntar på att Denice ska vakna så att vi kan.....hmm åka in till Stockholm och kika lite kanke.

Sen funderar jag på att åka och hälsa på Mia, Tindra och Anders i Flen. Så det blir förmodligen tåg dit senare idag eller imorgon, vi får se vad Denice säger ang utgång ikväll =)
Moster saknar ju sin lilla bäbis Tindrus, så jag ska äta upp henne när jag kommer dit.
Mia har planer för oss, vi ska baka säger hon. Mia får baka så gooooogar jag med Tindra istället.

Fy fabian va trött jag är, jag får uppdatera lite senare idag så ni får veta vad som händer =)
Natti en stund!




("Göran" heter egentligen nånting annat)


Kommentarer
Postat av: kickan

hahaha!! goooga med tindra från mig också :)



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback