Flen.

 *ÄÄ´+´´ bjbm bj

Japp så är det... Tindra hjälpte mig att skriva lite, det va väldans roligt.
Men moster Kaka är inge skojjig alls om inte mamma Mia är i närheten.

Flen.

Jag tänkte bara berätta att jag är framme i Flen nu,
hela historien om hur jag tog mig hit och galejjet igår med Denice kommer senare idag ;)

See ya.

16:32.
Sådärja, nu har Anders varit hem och ätit mat med oss så nu sitter vi och snackar lite.

Ja just ja, jag kan tänka er att ni vill veta vad som hände igår m.m....

Jag tog pendeln till Denice i Sundbyberg från Spånga.
Där kom hon och mötte mig, vi gick på bolaget o köpte lite vin,
sen köpte jag NHL-tidningen till Daniel,
och sen åkte vi hem till Denice och duschade och drack vinet.
Runt 21.30 kom Dan och Niklas förbi för att vi skulle ut och käka på Bishop Arm.
Väl där åkte Niklas tunnelbana till centralen för han skulle åka med natt-tåget till Skåne.
Så jag, Denice och Dan beställde mat,
jag och Denice åt Fish and chips och Dan åt Bishop Buger. GÖTTANS!
När vi hade käkat så kom Pete dit och sa hej och höll oss sällskap, Dan åkte hem då.
Några öl och cider (o en shot) senare, när klockan va 00.15 gick vi till O´learys SOM HADE STÄNGT.
Åååååhhhhh Typiskt, det va bara att åka hem till Denice och sussa då =(

Jag.
Denice.

När vi vaknade imorse klädde vi på oss och tog tunnelbanan in till stan.
Så jag gick och tog tåget till Mejja Mejja, Tindra och Anders i Flen.
På vägen är det massa hor-tunnlar, jag ringde Malin för att fråga efter vägen,
eftersom jag skulle överraska Mia.
Jag sa till henne att jag missade tåget och skulle ta nästa.
Malin svarade. Kaka åkte in i en tunnel. Det bröts.
Kaka ringde upp igen. Malin svarade. Kaka åkte in i en tunnel. Det bröts.
Jag tänkte att jag skiter i det. Men efter ganska länge UTAN tunnlar så ringde jag igen.
Malin svarade. Kaka åkte in i en tunnel. Det bröts.

JÄVLA HOR-TUNNLAR
!!!!!!

Jag kom fram tillslut iaf och fick sitta och vänta på bussen i 1 timme.
Väl framme hos Mejja så blev man mottagen av SWINGBEJBISEN Tindra på bron.

Tindra.

Och som sagt nu har vi ätit mat: Ugnstekt potatis, köttbullar, bacon och stekt ägg stog på menyn. MUMS!!!
Efterrätt fick man också...sockerkaka. Mejja är så duktig såååå.

Mia.

Snart ska vi gå till ladugården och kika på kalvarna. Swing.
Och ta en titt på Anders när han mjölkar.

Kommentarer
Postat av: kickan

hälsa tindra och mia från mig!!! :)

Postat av: Peter *Knickedicken*

HAHA....flera tunnlar åt folket ;D

2008-09-13 @ 02:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback