Sådärja.

Nu ska jag försöka få till ett litet inlägg, det va ju ett tag sen sist. Och det har hänt en massa saker som jag inte ens kommer ihåg :-P

En sak som hände igår kommer jag iaf ihåg.....

Jag ringde sjukvårdsväxeln. Bengan svarade.

Jag: Hej Borsten.

Bengan: Hej hehe.

Jag: Har öronmottagningen telefontid nu?

Bengan: Ja i en kvart till. Har du ont i öronen nu igen?

Jag: Ja det blir väl aldrig riktigt bra.

Bengan: Men va faan läkarn må ju skära av dig öronen så att du slipper ha ont nå mer.

Jag: HAHAHAHAHAHAHA!


KAKA DIGGAR BENGAN STENHÅRT!!!



Det suger så jävla hårt att inte ha internet hemma, och på jobbet får man inte logga in så det är därför det blir så jävla sällan jag skriver.

Nu är jag hos mamma iaf. Jag följde med henne och handlade förrut idag. Vi va på garntorget och köpte garn så att jag kan sticka mig en vacker liten mössa. Sen på Willys, Apoteket och China. Sååå jävla gött med chinamat.
Nu har jag suttit och stickat ett bra tag, men det blir lite långtråkigt så då passar jag på att skriva lite här.

Jag har iaf för er som inte vet det fått vikariat 75% på jobbet tills 090731. Skönt skönt skönt.

Näe nu orkar jag inge mer. Hörs.

PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Selvina

Sv: Haha fan vad roligt! :D

Postat av: tusensanningar

Ja, att skära av öronen funkar alltid;P

2008-11-30 @ 17:16:47
URL: http://tusensanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback