Förjävla roligt.

Ma är barnvakt till Me 5år.
Dom ska åka buss in till stan.
Me: Varför måste vi alltid åka buss?
Det är mycket smidigare att åka taxi.

(5 ÅR HALLÅ!? Vadå brås på sin mamma!?)  


På bussen.
Me: Jag längtar tills jag får komma till mormor,
då slipper jag åka buss iaf.
  

Även på bussen.
Me: Fitta, fitta, fitta, fitta....
Ma: Varför säger du så?
Me: Vet inte.
Ma: Vet du vad det betyder?
Me: Näe.  

Inne på stan träffar dom Mo.
Me: Fitta, fitta, fitta, fitta....
Mo asgarvar. (Som hon brukar när roliga saker sägs/händer)
Mo: Vet du vad det bertyder?
Me: Nej men mamma brukar säga att mormor är en jävla fitta.        



Jag tänkte att ni ska få hjälpa en kompis till mig...Apan.
Hon är lite fundersam på en sak.
Funderingen lyder: Hur får man in kossorna på Milko?

Kommentarer
Postat av: fynda kläder

Fynda billiga kläder i min blogg! :)

Postat av: therese

ha ha men din jävla muttta, vadå brås på sin mor. swing swing

2008-12-10 @ 17:31:56
URL: http://misstezz.blogg.se/
Postat av: Kickan

TYST KAKA! :)



haha.. fan vilken skön pöjk! :)

2008-12-18 @ 22:49:41
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback