Buzz.

buzz

Jag, Mia, Malin, Johannes, Kelly & Tindra sitter och spelar buzz.
Eller ja självklart så spelar inte Kelly (1½ år) och Tindra (10 mån).
Ganska skojjigt faktiskt. Men ingen match för mig...
I´M THE BEST som vinner hela tiden =P
Men det visste ni väl vid det här laget.

Har mens och är (snor)förkyld allt på samma jävla gång, så typiskt.
Men det är väl min vanliga tur det.
Täppt som en kukfylld röv. Kan knappt andas.
 Mia har minsann droppat i koksaltlösning i snoken på mig,
och det smakade värre än sperma. HUVVA!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hur kan vi va så jävla lika med allt? Jag är ju oxå förkyld och har mens... men är man bästa kompisar så är man, hehe!!

Postat av: tusensanningar

Ha, att vara sjuk är aldrig någon hit :/

2008-12-09 @ 00:49:51
URL: http://tusensanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback